Rekruttering – løn – rådgivning – arbejdsmiljø

Vi har samlet alt, hvad der er relevant for dig som arbejdsgiver

ALT-HR

ALT-HR blev etableret pr. 1. januar 2021 som en selvstændig virksomhed under LandboSyd. 

Vores mål er at yde den bedste rådgivning til vore kunder. Vi vil vise kant i rådgivningen for at tilsigte bedste sparring samt uvildighed for at optimere kundens virksomhed.

ALT-HR arbejder for at sikre landbrugsvirksomheder kompetente medarbejdere og skabe økonomisk og personalemæssig stabil udvikling.

 

Vores organisationsdiagram

Hos ALT-HR har vi samlet alt, hvad der er relevant for dig, som arbejdsgiver

Nok er vi nye af navn, men vi har mange års erfaring med rekruttering af danske og udenlandske medarbejdere og praktikanter. Vi er med hele vejen gennem rekrutteringsprocessen fra stillingsopslag til kontrakt, og vi hjælper med at holde styr på papirarbejdet undervejs.

Vores lønservice administrerer dine ansattes løn i forhold til deres kontrakt og overarbejde, ferie, uddannelsesaftaler og skatteforhold. Vi holder også styr på de forskellige ordninger, sygedagpenge, flexordning og eksempelvis barsel. Vi tilbyder lønservice i flere systemer.

Vores rådgivere dækker alle aspekter af HR; ledelsessparring, ledelsesudvikling, arbejdsplanlægning, strategi, coaching, personalehåndtering, krisehåndtering og konfliktløsning – samt alt det ind i mellem, der handler om medarbejderpleje. For det virker.

Vi tilbyder hjælp til at holde fokus på arbejdsmiljøet i din virksomhed. At du får lavet APV, APV-ATEX, APB og så videre i henhold til gældende lovning. Så har du nemlig styr på det – og minimerer risikoen for ulykker samtidig med, at du øger trivslen på arbejdspladsen.